Iltapäivästä käytiin syömässä läheisellä "katukeittiö" tiellä, kun mitkään paikat eivät tuntuneet olevan auki eikä Bangkokin keskustaan enää viitsinyt lähteä taksilla. Ruokaa ja juomaa onnistuin tilaamaan vaikka yhteistä kieltä ei ollutkaan. Ruoka oli ihan hemmetin tulista, eli polttoa oli tiedossa sitten mennen-tunnen..
Itse paikassa ei ollutkaan paljoakaan muuta nähtävää kuin yli lentävien koneiden katselu ja yrittää tunnistaa nousukiidossa olevan koneen tyyppi ja yhtiö sammakkoperspektiivistä katsoen. Koneen jyrisivät koko yön, onneksi niin että klo 22 jälkeen nousut vaihtuvat laskeutuviin koneisiin, kunnes taas aamusta alkoivat jyristää nousukiidossa hotelli yli.
Aamusta suunnattiin BKK lentokentälle hotellin ilmaisella kuljetuksella. Lentokentältä oli sitten iltapäivälento Ko Samuin saarelle Bangkok Airways yhtiöllä koneena Airbus A319.
Oli erittäin hyvät tarjoilut 50 minuutin lennolla - ja penkkien istuinmukavuus erinomainen. Jalkatilaa oli enemmän kuin Qantaksen A330 koneessa.
Ko Samuilla ollaan pari viikkoa Lamai Beachilla "kerrostalo" majoituksessa (Summer Inn), eli mitään luksus lomaa majoituksen suhteen ei ole tiedossa. Toisaalta eihän siellä sisätiloissa muutenkaan viitsi aikaa viettää, ja ravintoloita / ruokapaikkojan tuolla riittää kun koko paikka on täysin turisteille tehty.
Varsin eilen myös lauttamatkat läheiselle Ko Phanganin saarelle, jossa ollaan pari päivää ensi viikonloppuna (pe-su) ja majoitus pitäisi olla sellainen "bunglow" tyyppinen pikkumökki Haad Chao Phao rannalla Sunset Cove majoituksessa.
"Rantalomalle" siis..
Siem Reap - ravintolanäkymä |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti